Joakim

Min goa Joakim sitter utan stöd korta stunder, och jag har lyckats fånga det på bild:



Jag erbjuder honom något ätbart varje dag och han gillar mest när han får hålla något i handen och smaska i sig på egen hand. Så favoriterna just nu är gurkstavar, majskrokar och banan. När jag matar honom så är han inte sådär vidare intresserad, men jag brukar kunna få i honom några skedar i alla fall. Idag åt han morotspure. Och jag har fyllt frysen med broccolipure. 

Nu vaknade Joakim till, han ligger nu i min famn o sover gott. Jag tror han ville påminna mig om att skriva hur uselt han sover. Han vill helst att jag ska sitta o vagga honom natten igenom, och när jag inte gör det vaknar han en gång i timmmen och gnäller på mig, pust.

Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

Mosters guldklimp!! Stora killen!

2010-08-08 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0