peppar, peppar - ta i trä

Shit, jag är chockad. Min son sover i sin nya spjälsäng. Han till och med somnade där själv. Han var förvisso grymt trött, efter att ha sovit bara en halvtimme på hela dagen. Men ändå liksom.



Jag gav honom medicin o ammade honom på vår säng, men han var trött och bara vände o vred sig i min famn så jag tänkte att jag inte har nåt att förlora. Jag la ner honom i spjälsängen o han gosade på en gång in sig i kudden och när jag la snutten över hans ansikte såg jag att sovtåget gick direkt.

Nu håller jag alla tummar o tår för att det ska fortsätta lika bra i natt.

Och ja, jag kräver nog faktiskt att ni håller era tummar o tår oxå! Tack ska ni ha!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ok, då ska jag knipa tummar och tår, unnar verkligen alla sin sömn! :-)

Hoppas du har fått "tillbaka din blogg"?!? :-)



Sv. Tack! :-)

2010-12-14 @ 21:05:42
URL: http://namligen.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Jag håller tummar o tår......Sov gott!! Puss

2010-12-14 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0