Årets läppstift

Joakim omkullkastade mina planer och krävde en omedelbar tupplur, vilket jag såklart inte kunde neka honom.

Så jag hinner berätta för er om min dröm;

Jag var på en stor gala med flashiga prisutdelningar a´la Oscarsgalan. Freja uppträdde med "We Mash You a Marry Christmat". Jag blev väldigt förvånad när hon fick stående ovationer. Jag blev ännu mer förvånad när jag vann pris i kategorin "Årets läppstift". Innan jag gick upp på scenen för att ta emot priset stannade jag framför en spegel för att måla på nytt läppstift a´la Montazami, och var mest förundrad över att jag vunnit just det priset.

Sen väckte Joakim mig med pussar. (Finns värre sätt att vakna på.)

Men, vad sjutton ville drömmen säga mig?! Jag har inte använt läppstift på sjuttioelva evigheter. Borde jag börja använda det igen? Sminka mig massor o vara allmänt fåfäng? Eller är jag värd ett pris just bara för att jag inte är fåfäng och inte bryr mig om yta?

:)

Kommentarer
Postat av: Marlie

Haha du är knäpp :)

2011-01-05 @ 15:23:35
URL: http://Marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0