Dagens..

*stora saknad - min kamerasladd som försvunnit spårlöst!

*roligaste inköp - kalsonger till Joakim

*viktigaste steg - Joakim som släppte soffan o tog två små söta steg innan han slängde sig i min famn! <3

*skönaste stund - när man o barn klev ur sängen o lät mig sova vidare i morse

*tröttaste - jag har haft grus i ögonen hela dagen. Nu är mamma trött.

*snällaste - Jonathan som gav oss fin hjälp när vi skulle handla skridskoskydd till Freja!

*bästa TV-stund - Anders Bagge i Let´s Dance. Han är som en stor nallebjörn man bara måste gilla!

*egentid - just nu! Barnen sover o G är iväg o spelar poker.

*finaste - min fina G som älskar mig som mest när jag förtjänar det som minst! <3


Kommentarer
Postat av: mamma

<3<3<3<3<3 pussar till hela gänget :)

2011-01-08 @ 14:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0