Joakim och flera första gången

Idag blev Joakim tre månader - grattis till min lilla kråkunge! <3

Han gungade för första gången, eller ja, han satt en stund i gungan i alla fall. Han tyckte varken bu eller bä om det, men jag är säker på att han en dag kommer stå där vid gungan o skrika på sin mamma att gunga honom igen, igen och igen - som alla andra småttisar! :) Tyvärr hade vi ingen kamera med så jag har inga bilder att visa. 
 
Och idag badade Freja och Joakim i badkaret tillsammans för första gången. Lillebror satt en lång stund i storaysters trygga famn och jag hann ta flera jättefina bilder - och det är en sällsynt lycka för mig! Men de bilderna får ni inte se, för tyvärr är jorden ingen snäll plats och det finns dumma som inte vet att ta väl hand om våra barn. 

 


Kommentarer
Postat av: Marlie

Jag vill gärna se badbilderna på dom små underbaringarna .. Maila mig :)

2010-06-13 @ 22:30:42
URL: http://marliie.bloggplatsen.se
Postat av: mamsen

Oh vad du är gullig för att inte tala om vad dina barn är gulliga så söööööta små goingar :) Tack snälla :) PUSS

2010-06-13 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0