Freja vill vara nära, nära

Freja är väldigt kramig idag, vill vara nära, nära och jag har redan fått sisådär tvåhundratjugosjutton pussar av henne. Och så när vi satt i soffan nyss, och hennes favoritprogram var slut så kramade hon mig extra hårt och sa, med nappen i munnen:
-Aldrig du får försvinna från mig, mamma!

Är det månne en dagisstart som spökar lite hos henne oxå..?! Eller hon har kanske drömt något. Eller, hon vet att jag ska till sjukhuset idag - kanske är hon orolig för hur det ska sluta. Hur som helst så tänker jag såklart aldrig försvinna från henne! Inte på något sätt - jag ska alltid ha en varm famn där hon får vara bebis livet ut om hon så vill! :)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hon känner säkert vibbar om både babyn,dagis den lilla tjejen :-))puss

2009-08-26 @ 09:30:38
Postat av: Anonym

Men lilla hjärtat.. Inte helt omöjligt att hon har lite dåliga vibbar av sjukhus!



Jag väntar på uppdatering om dagen. Och vill mer än gärna se bild sen :) PUSS

2009-08-26 @ 09:49:18
Postat av: Leia

Vad gulligt att säga så.

2009-08-26 @ 15:37:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ni har rätt, det är nog lite av varje.. Hon börjar ju bli tillräckligt stor oxå för att kunna inse att mamma inte alltid kommer finnas vid hennes sida, trots att jag hittills gjort det hela hennes liv! :)

2009-08-26 @ 19:35:40
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0