Snack med Freja

En stund efter att vi målat färdigt:
- Mamma och pappa, förlåt att jag förstörde er konst.
- Menar du när du målade med svart över allt?
- Ja, förlåt.
- Hur kom det sig då att du gjorde så?
- För jag kan inte rita så som ni, och då blir det svart.




Det är dags att gå och sova:
- Freja, vilken säng vill du sova i?
- I din säng, mamma. Jag är ju faktiskt inte storasyster än.


Och sen gick hon i alla fall till sin säng.

- Men, ville inte du sova i mammas säng?
- Nä, jag är stor ändå, mamma!




Jag älskar min underbara dotter! Och jag är riktigt glad åt att hon kan prata så bra och sätta ord på allt på ett så fantastiskt bra sätt som hon kan!

Kommentarer
Postat av: Anonym



hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-22 @ 23:20:53
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Åh, vad gulligt!



sv: Kanske är det så att vi alla har yin och yang, men måste vi attraheras av motsatsen liksom? Kan inte två kvinnliga attraheras av varandra som kvinnor?



Jag och min sambo kan ofta också bryta och byta de traditionella könsrollerna.. :)

2009-08-22 @ 23:46:18
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: sannie

ha en fin dag :)

2009-08-23 @ 09:50:16
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0