Veckans skörd

..av roliga citat från min dotter:

Hon står i lekparken o pekar på de små lekstugorna: Där borta bor min lillasyster, hon som heter pojke. Och där borta bor du o jag, mamma. Du heter "F" och jag heter "Aaa". Ja, bra, då vet vi.

Nä, mamma, Saga är visst min kusin. Det är hon visst..! Dumma dig, du vet fel.

Oj, mamma, har du sett, en sån mörk o kuslig skog. Där bor trollen, men spökena jagar bort dem. Jag är rädd ändå.

Hon o jag sitter o bläddrar i ett fotoalbum från graviditeten och från när hon var bebis. När vi är färdiga frågar hon Kan vi läsa boken där jag ligger i pappas mage nu?

Idag så ville hon att jag skulle leka med henne och jag frågade vad vi skulle leka; Jo, vi ska åka till mormor med bilen, och den är full med fisk så vi kan sitta i bakluckan du och jag ,mamma!

Kommentarer
Postat av: Marlie

Jag är totalt kär i din dotter! Finns ingen som är så rolig! :)

2009-07-29 @ 09:09:17
URL: http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0