Godmorgon måndag!

Min lilla skrutt har haft hög feber i natt, yrat, hostat och sovit riktigt dåligt. Men hur trött man än är så finns det som alltid ork att ta hand om ett sjuk barn, det är lite mammamagi! :) Hon leker lite med Lilla Blå nu, men hon är helt ur form, min lilla ämla. Hon är hes som sjutton och rösten brister mest hela tiden. Låter som hon är på väg att tappa rösten. Och jag säger åt henne att försöka spara på rösten, men icke sa nicke - just nu sjunger hon vaggvisa för Lilla Blå.. :D

Hon ville gå upp vid halvsju i morse, och då kände jag att det faktiskt var på sin plats med lite TV, så vi tittade på Dora och lite annat. Efter en timme så sa jag att tv:n behövde vila så den inte går sönder igen och det var helt okej med Freja! Så skönt. Annars har hon fått hysteriska utbrott varenda gång vi stängt av tv:n, oavsett hur mycket vi förberett henne. Det är väldigt trevligt om den trenden är bruten.

Jag hoppas att ni alla får en fin måndag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0