"F"

Idag stod jag i hallen och väntade på att Freja skulle komma så vi kunde gå ut. Men hon stod o tjatade om nån färgburk som hon tyckte var hennes, men jag sa att det var pappas. Om och om igen. Jag fattade inte varför hon inte kunde släppa burken o komma istället. Till slut gick jag in till henne o kollade vad sjutton hon snackade om. Och där står hon stolt som sjutton o pekar på "F" i Flügger och säger att det står ju att det är hennes! Wow, min skrutt! Jag bekräftade så klart att F är hennes bokstav, precis. :)

Så nu går hon runt här hemma o överallt och letar "F" och är hur duktig som helst!

*stolt mamma*


Idag har jag dessutom njutit av se hur min lyckliga skrutta håller på att återvända. Hon har lekt med ny energi precis så som hon är så himla bra på. När jag borstat färdigt hennes hår så tog hon ivrigt borsten från mig, och i hennes hand så förvandlas piggarna till små varelser som skrattar och hittar på bus tillsammans. Det är härligt att se hennes oändliga fantasi och leklust!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hon är ju bara hon så varför fundera :-)) Härliga Freja Puss&Kram

2009-10-02 @ 10:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0