en lugn dag

Idag blir det en lugn dag. Jag vaknade om möjligt ännu mer trött än jag brukar, och känner mig yr o konstig. Kollade febern mest för säkerhets skull o då hade jag 38,3 grader. Pust.

Vi har en BVC-tid idag, och jag tänkte försöka ta mig dit i alla fall för att Freja ska få göra något. Hon blir så klängig o rastlös om vi bara är hemma, och det pallar jag inte idag. Joakim ska mätas, vägas o få spruta. Och jag ska be om råd om hur jag ska komma tillrätta med våra sömnproblem.

Jag hoppas ni alla får en fin tisdag! <3


Kommentarer
Postat av: Syster Lotta

Hur gick det? Vad vägde klumpen :)? Fick du några bra råd om sovet? Puss

2010-08-17 @ 18:35:04
Postat av: mamma

Hoppas du piggar på dig<3 tänkte nästa vecka titta över om det passar saknar er och framförallt barnen <3<3<3 Puss

2010-08-17 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0