lättare än jag trodde

Det går faktiskt ganska bra att natta Joakim liggandes i sängen. Igår kväll somnade han medan jag låg brevid och pussade honom på kinden. Nyss somnade han för första middagsvilan genom att jag låg brevid och buffade rumpan o hyssjade. Hade jag vetat att det skulle gå så lätt hade jag provat för länge sen.

Men, inatt sov han inget bra. Vaknade en gång i timmen och hade svååårt att somna om.

Jag ska jobba på att få i honom lite gröt innan han somnar. Visst sover man bättre om man är riktigt mätt..?!

To be continued..

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja det tror jag oxå :) I mitt fall kan jag inte somna om det finns en aning av hunger :) Puss

2010-08-19 @ 11:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0