Jocke sover inte..

..det låter som en dokumentär om en alkis med sömnproblem. Men nä, det handlar om min bebis. Pust.

Facebook kryllar av inlägg om barn som inte kan sova o barn som vänt på dygnet, men det handlar ju om barn med kräksjukor, falsk krupp, astma o vattkoppor. Min lilla pojke är bara helt jäkla omöjlig. I natt har vi sovit kanske 33 min som längst i sträck (eller heter det i streck??!). Jag är helt slut och rubriken på det här inlägget skulle kunna vara Barn till salu. Eller Jag erkänner allt bara du slutar tortera mig. Eller Tomten, allt jag önskar mig är att få sova!

God morgon på er alla! <3

Kommentarer
Postat av: Storasyster Lotta

DU, på fredag så sover Joakim med mig:) Du får stänga in dig i Wilmas rum med Freja. Bra, då har vi en överrenskommelse. Du får sova och jag får gosa! Puss

2010-12-20 @ 08:31:31
Postat av: Marlie

Jag minns så väl att Saga var dålig på att sova, ialla fall sova själva. Men jämfört med Joakim var hon rena drömmen. Puh, jag önskar jag kunde skicka John Blund till Joakim på riktigt :)



Puss <3

2010-12-20 @ 10:28:43
URL: http://marliie.bloggplatsen.se
Postat av: Nettan

Syster, det låter väldigt skönt. Jag kanske nappar på det mer än du tror! :)



Tack snälla Marlie! <3

2010-12-20 @ 11:34:43
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0