Är sömn verkligen nödvändigt?!

Ja, jag vet ingen som kan speeda som min dotter. Igår vaknade hon ju hysteriskt tidigt, och jag räknade kallt med att hon skulle somna tidigt, utan nattning före 19. Men ack så fel jag hade. Hon kollade på Scooby Doo vid 18, och efter en stunds tittande la hon sig ner och jag såg att hon klippte lite med ögonen. Men, hon hittade en ny växel och började leka istället. Och trots ett seriöst nattningsförsök vid 19.30 så somnade inte ungen. Nä, hon ville leka mer. Pust. G kom hem med McD vid 21 och hon åt glatt sitt happy meal - och däckade på soffan först 21.45! Hon var vaken 17 timmar i sträck! Pust.


Kommentarer
Postat av: Maiwor

Ja den goa lilla Freja hon är ett enegi knippe utan dess like <3<3<3 Så var din storasyster i perioder (pust) håller med dig att det suger <3 Puss

2010-07-07 @ 11:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0