Joakim 4 månader

Idag blir min store lille kille fyra månader.

Igår på BVC kunde vi konstatera att han växer som han ska - 8325g o 65,5cm.

Han är verkligen en go liten kille, med ett leende över till alla som behöver. Han blir arg när han är hungrig och när jag håller på att fipplar med att få till en bra ställning så blir han argare o argare, men så när han äntligen ligger på plats o jag tar fram bröstet så spricker han upp i ett stort leende!

Han greppar saker som om han aldrig gjort annat. När jag försöker svalka honom med blöta tvättlappar jagar han dem och vill stoppa dem i munnen. Han suger på underläppen o ligger sen o snackar så, låter hur gnälligt som helst men han har bara skoj! När han ligger på filten på golvet så rör han sig runt, runt på den. Och han lyfter runt med sitt gym som om han låg i en bänkpress! Och han vänder sig så att han ligger på sidan, men jag tror det lär dröja innan han vänder sig helt - det är helt enkelt lite för mycket go bebismage i vägen! Han lyser upp när han ser Freja o G. Igår skrattade han gott när Freja lekte med honom - ljuv musik i mina öron!



Grattis på fyramånadersdagen älsklingshjärtat! <3


Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTA från mig med till denna lilla mys kille <3<3<3 Puss

2010-07-13 @ 09:52:40
Postat av: Hanna

Så underbart söt!!

2010-07-13 @ 09:54:47
Postat av: Nettan

Tack mamma, det ska jag göra!



Hanna - tack! <3 (Vet aldrig riktigt vilken Hanna, men om det är Marsnäs - kram på dig, saknar dig!)

2010-07-13 @ 10:09:09
URL: http://tankerummet.blogg.se/
Postat av: veronika

grattis från oss i bålsta:) bättre sent än aldrig:) puss

2010-07-14 @ 19:32:35
URL: http://frulandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0