Lever livet

Det är tyst här och det beror på att jag har fullt upp med att leva livet. Jag hinner knappt sitta framför datorn, och när jag väl gör det så jag har jag ofta en go liten kille i famnen och jag vägrar blogga med en hand! :) Det är så härligt med riktig sommar, och jag börjar känna en lätt panik över att ta till vara på dagarna för snart, så himla snart kommer det vara slut på sol o värme igen. Carpe diem för hela slanten, alltså!

Ni får en liten bildkavalkad:

Freja = full fart!


Två stora treåringar som köpt glass alldeles själva!


En hel hög med härliga ungar, och så Marlie! <3


Sötast!


Mammas pojke älskar oxå att duscha!


Kommentarer
Postat av: mamma

Säger bara ÅH så mysigt <3<3<3<3 puss

2010-07-16 @ 00:06:01
Postat av: Marlie

Haha vilken tur att du hittade en så snygg bild på mig ;)



puss & tack för igår!

2010-07-16 @ 10:47:43
URL: http://marliie.bloggplatsen.se
Postat av: Storasyster

Härliga bilder! kram

2010-07-16 @ 11:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0