Efter en sån här helg..

..behöver man ha lite ledigt. :D

Jag har haft fullt upp på riktigt med att umgås med fina vänner, goa ungar och lite annat löst folk. Det är verkligen härligt med sommar, sol och allt som hör till! Jag njuter, men det ska bli skönt med en lugn måndag hemma med mina skruttungar!

Joakim ligger just nu och sover i storasysters säng. Jag la ner honom där en sväng för att jag skulle på toa, och till min förvåning så protesterade han inte, och när jag kom för att ta honom igen hade tokungen somnat!

Freja ligger på tvären i vår säng, och har nu äntligen somnat. Men när hon är trött så är det hennes humör som är på tvären på riktigt, pust. Hon har sovit borta själv för andra gången i sitt liv, och det gick superbra tack vare min fina storasyster o hennes goa familj! Men tyvärr blev det inte riktigt någon nytändning mellan mig o Freja, vi tjafsar om allt precis som om vi aldrig varit ifrån varandra!

Nu tänkte jag bjuda på en liten bildkavalkad:

 
På begäran - Joakim i dressen som jag fått massor av komplimanger för.


Joakim har hittat sina fötter!


Fina barn - och fina kransar som jag o Marlie gjorde alldeles själva!


Söt!


Oxå ganska söta!



En härlig bild som får tala för sig själv!


Kommentarer
Postat av: Syster Lotta

Härliga bilder syrran!! Men om dem där två är så söta vet jag inte.....lite småballa kanske...=) Kramizar

2010-06-27 @ 22:59:16
URL: http://marliie.bloggplasten.se
Postat av: Johanna

Härliga bilder och vilka OTROLIGT fina kransar!

Kram Johanna.

2010-06-28 @ 20:53:53
URL: http://www.mingoafamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0