Freja fotograferar

Freja brukar få låna min lilla kamera och fotografera lite själv - det kan roa henne genom både amning och blöjbyten på lillebror. :D

Jag har sparat ner hennes bilder i en egen mapp och satt o tittade igenom den igår.

Först vill jag presentera fotografen:


Och här är hennes lillebror - ett ganska omtyckt foto-objekt:


Tror ni hon tänker sälja sina kläder bakom ryggen på mig..?! :D


Och jag blir lite nervös av den här bilden, tror ni hon gör annat bakom ryggen på mig oxå..?! ;)



Kommentarer
Postat av: Marlie

Haha hon är verkligen supersnygg på den sista bilden =D Vad gör ni med ert barn!? =D Puss

2010-06-05 @ 16:20:18
URL: http://marliie.bloggplasten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0