Jag gillar inte vuxna

Jag tycker att vuxna människor är svåra. Det är så mycket meck med normer för hur man ska bete sig, så mycket "spel" kring vad man ska och inte ska säga. Så mycket känsliga egon att ta hänsyn till och inte ta hänsyn till. Så mycket tupperi och så mycket självhävdande. Så mycket med att man inte kan visa att man gillar nån och så mycket kring vem man ska låtsas gilla. Det är sura miner här och huvuden som vänds bort där, det är fejksmile hit och ryggdunk dit. Jag blir alldeles snurrig. Och ofta sårad o ledsen. Vuxna tjejer är värst. Blä!

Tacka vet jag barn. De är enklare och betydligt mycket mer rakt på sak. De spelar inga spel. De är som de är och jag kommer alltid funka bäst tillsammans med barn!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Nä syster min, så är det. Därför väljer man vilka som får vara en nära. Tillit är jätteviktigt. Förtroende oxå, och det är inget man bara får. Rensa bort dom som gjort dig ont. Kärlek!!

2010-11-08 @ 22:38:05
Postat av: mamsen

Du om någon vet väl att barn är det bästa hos oss vuxna se bara på Freja hur hon är mot mig dom få gånger vi träffas <3 under åren med mycket som gjort ont så har jag bara såna jag mår bra av <3 Bättre vart det när jag hittade min självkänsla då klarar jag allt mycket bättre <3<3 puss

2010-11-09 @ 08:37:57
Postat av: Linda

Det låter inte alls roligt ); Kram

2010-11-10 @ 10:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0