min bebis är fantastisk!

Joakim är en helt fantastisk bebis! Han har ett så glatt humör att jag ständigt förvånas. Idag var han själv med pappan sin och det gick precis hur bra som helst. Han var på kalas och charmade alla med sitt leende.

Kanske tror man att han köper allt och är med på vad som helst, men så är det verkligen inte. Han är faktiskt ganska mammig, och vi har verkligen ett särskilt band mellan oss. Det är härligt att vara hans mamma!

Och jag överlevde att vara ifrån min kråkunge. När vi satt på bussen hemåt sved det till i magen av intensiv längtan efter världens bästa Joakim. Och ni må tro det var härligt att få pussas o kramas med honom, och snossa i hans nacke. Han luktar underbart och han är så go att jag inte hittar ord för att beskriva hur mitt hjärta brinner för honom. Han är min älskade unge, som gör mig till en bättre människa och sprider lycka i mitt sinne!


Kärlek! <3

Kommentarer
Postat av: Storasyster

<3 Omnia vincit amor <3

2010-11-28 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0