nån som vill ringa dr åt mig

Jag har väldigt ont i mitt vänstra knä. Och det har jag haft mer eller mindre sen jag bröt benet för drygt tre år sen. Men nu har jag extremt ont på ett sätt som jag inte kan förstå. Och ungefär varenda kväll den sista månaden har jag lovat mig själv att ringa VC eller SöS, eller åtminstone sjukvårdsrådgivningen nästa morgon. Och precis varenda morgon har jag tänkt att "nä, idag känns det mycket bättre, det är nog bra nu".

Varför ska det vara så jäkla svårt för mig att ringa självklara samtal?!!

Suck.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Självklart kan jag ringa åt dig bara lite info om händelsens datum osv <3<3<3<3

2010-11-16 @ 17:26:16
Postat av: Nettan

Mamma! Du är snäll, men jag måste ju för sjutton kunna vara vuxen o ringa själv!!! Men kolla gärna med mig efter nyår - om inget hänt då heller kanske det är dags att ta emot hjälp! :) Puss! <3

2010-11-17 @ 09:00:00
URL: http://tankerummet.blogg.se/
Postat av: mamsen

Ah jag menad att du har tidsbrist att sitta i telekö så det var inget om att du inte är vuxen <3<3<3 puss

2010-11-17 @ 10:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0