wow

Precis just denna sekund så sover båda mina barn, samtidigt! Det är sensationellt.

Och jäkligt skönt.

Freja har inte vett att ta det lungt när hon är sjuk utan har speedat på här hemma i vanlig ordning. Men egentligen är hon nog helt slut för hon har brustit ut i häftiga gråtattacker vid minsta lilla motgång. Till slut kände jag att jag måste ingripa, så jag la henne i sängen, drog ner rullgardinen, stoppade nappen i hennes mun, satte på sago-cd och stoppade om henne ordentligt - och tro på f#n - hon somnade!

Jag ville bara tala om det för er.

Nu ska jag sätta mig och andaktligt njuta av tystnaden. Ah..

Kommentarer
Postat av: Caroline

fin blogg

2010-11-05 @ 14:03:58
URL: http://czheng.blogg.se/
Postat av: Syster Lotta

Njuta!! Wilma somnade med undran om freja kanske var frisk imorgon......=)

2010-11-05 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0