Min fräscha son

Vi var iväg på öppna förskolan på förmiddagen, och sen gjorde vi ett par timmar i centrum. När vi väl kom hem var jag helt slut, mycket p g a att det är HellWeek. Som G valt att kalla den här tiden i månaden.

Freja satte sig på pottan i vanlig ordning och jag slängde mig på soffan.

Joakim tar tillfället i akt och röjer på toa. Dasslektyr o toapapper sprids ut, och därefter vänder han intresset mot toaletten. Freja ropar på mig och skvallrar om allt bus han gör.

Jag är för trött för att ingripa så jag ropar tillbaka "så länge han inte dricker ur toan är det lugnt". Och inser att jag kommer få tömma toaletten på diverse saker och sanera min son. Men just då var några minuter på soffan värt det.

Men så ropar Freja igen - "mamma, jag tror man kan säga att han dricker nu".

Jag masar mig upp ur soffan, och hittar Joakim i hallen. Med en blöt toffel i munnen.

Han är så fräsch.

Not.

Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

Hörru snyggve.......gos Jocke !! PUss

2011-02-25 @ 21:43:03
Postat av: Marlie

Haha knäppa barn! :) Men det är betydligt bättre än typ en kattlåda.. :D

2011-02-25 @ 22:37:44
URL: http://Marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0