Hjälp..!

Vad sjutton ska jag göra med Frejas hår? Hon roade sig med att färga håret med läppglans igår, och det sitter ju som lim. Jag tvättade alltså tre gånger med schampo igår och det hjälpte nästan inte alls. Min bästa idé nu är att tvätta håret med olja, och sen kämpa med schampo för att bli av med oljan. Tror ni att det är en bra idé? Eller finns det nåt annat man kan göra? Nån..? Hjälp!



Uppdatering: Vi hade ingen Yes hemma, men provade med Grumme diskmedel o det funkade okeyish. Vi ska absolut köpa hem en flaska Yes innan den här dan är slut. Tack för er fina hjälp, Marlie o Hanna! <3

          
Konstig bild, men u get the message! :)

Kommentarer
Postat av: Marlie

Innan jag provade olja hade jag gjort ett försök med tvål :) <3

2011-01-10 @ 10:39:04
Postat av: Hanna

När folk har haft typ kletigt vax i håret som inte lossnat har jag använt yes diskmedel. Det är mycket starkare rengörande än shampo. Hoppas det kan hjälpa!

2011-01-10 @ 10:46:27
Postat av: Nettan

Yes, yes låter som en bra idé! Tack Hanna! <3

2011-01-10 @ 10:57:15
URL: http://tankerummet.blogg.se/
Postat av: Marlie

Jag måste fråga - hur kommer det sig att hon målat håret med läppglans? :)

2011-01-10 @ 13:42:43
URL: http://Marliie.bloggplatsen.se
Postat av: Veronika

funderar om barnet ska få en sen julklapp av moster veronika....hårfärg på spray burk;)

2011-01-10 @ 22:46:12
URL: http://frulandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0