lusten är tillbaka

Nu är blogglusten tillbaka!

Ganska mycket i takt med att min laptop fått service o fungerar som den ska. Och tack vare att jag hittat en sladd så jag kan ladda bilder  från kameran till datorn. Det är kanske inte så konstigt att blogglusten sinar när ens bästa bloggverktyg inte funkar.

Men jag har oxå haft fullt upp med min Freja. Att börja på dagis efter jullovet var ingen plättlätt sak. Pust. Och jag var inte beredd på svallvågorna som skulle slå upp mot mig. Men nu är vi ganska synkade igen. Tack o lov.

Vi hörs snart igen! <3

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Va bra att det blev bättre....Älskar dig!!

2011-01-15 @ 22:57:20
Postat av: Nettan

Älskar dig! <3

2011-01-16 @ 21:24:27
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0