slut på jullovet

Ja, nu är det slut på jullovet här hemma. Jag lämnade Freja på dagis idag.

Det kändes sådär - det är sju nya barn och en ny "fröken" på hennes avdelning. Och två av de tre flickor hon brukar leka med har flyttat till en annan avdelning.

Jag kan bara försöka tänka positivt och ha tillit till att Freja ändå lyckas få till bra dagar på sin förskola! :)

Jag lovade i alla fall en mjukstart o ska hämta henne tidigt idag. Det känns bra.


Jag hoppas ni alla har smidiga övergångar från ledighet till vardag! <3

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ja idag är första dagen i skolan på länge.....känns ändå skönt att komma tillbaka till vanliga rutiner.....Puss

2011-01-11 @ 11:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0