Mina skruttungar

Jocke har varit ur form ett tag, och häromdan hade han oxå feber. Drygt 38 grader och var heldäckad, sådär lelös så att det nästan är lite läskigt. Men som tur är biter Ipren bra på hans feber och jag kan låta bli att åka in akut varje gång han har feber.

Freja beklagade sig lite över att det är kallt ute idag, men har annars lekt precis som vanligt. Hon kom in för en stund sen och när jag tittade på henne inser jag att hon ser hängig ut. Jag kramar på henne och ungen kokar! Ja, tempen visar nästan 40 graders feber. Och Freja blir mest ledsen över att hon inte får gå ut o cykla.

Så olika det kan vara!


Min sjuka skruttunge! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Men pluttarna då :( Nu när ni har semester och allt :( Hoppas det går fort över <3 <3 <3 pussar

2011-07-13 @ 15:41:34
Postat av: Moster Lotta

Krya på sig skrotungar!! Puss

2011-07-13 @ 17:53:30
Postat av: Nettan

Tack snälla ni! :) Hon är mycket piggare nu efter lite alvedon! :)

2011-07-13 @ 20:45:49
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0