Mammas kille

Joakim har börjat med en jäkla bra sak - han kommer till mig med böcker och vill krypa upp i min famn. Och han lyssnar verkligen. Jag är imponerad, han är ju ändå ganska så liten.  Idag har jag läst Nicke Nyfiken och Totte och Malin om och om igen.

Han har börjat med en annan sak oxå, som inte är lika förtjusande.. Han skriker höga, gälla skrik när det är nåt han vill. I lekparken går han fram till bebisgungan och sätter igång alarmet - och alla som står tillräckligt nära gör allt de kan för att få tyst på honom. Här hemma går alarmet igång av allt möjligt - vid handfatet för att han vill borsta sina tänder. Vid dammsugaren för att han vill att vi ska sätta på den. Han är hur effektiv som helst.

Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

Well done Joakim!!

2011-05-24 @ 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0