Min fina Freja

Freja är verkligen en fin, omtänksam o rar tjej! Häromdagen så köpte hon en fin hjärtan-studsboll till mig, bara för att muntra upp mig när jag skadat min fot. (stukningen före Joakims kalas) Och idag på Mors dag så var det oxå min namnsdag - så hon övertalade G att det absolut behövdes två paket.

Jag fick en jättefin brödburk, och så ett fint prydnadshjärta som Freja valt själv. Och när hon ger det till mig så är hon så full av kärlek, värme o omtanke att jag faktiskt häpnar. Och efter att jag fått paketen o uttryckt min stora tacksamhet, kramat o pussat massor på henne så blir hon plötsligt ledsen.

Hon kommer på att hon glömt köpa blommor. Hon vill så gärna ge mig blommor att hon har svårt att acceptera läget, men efter en bra stunds dividerande fram o tillbaka låter hon sig övertygas om att jag är helnöjd. Och att vi kan köpa blommor en annan dag!

Det är min fina vän Maria som hjälpt mig förstå hur fint det är av Freja att tänka så på mig. Jag har en tendens att inte ta det på allvar utan skrattar bort hennes ömhetstecken, men nu har jag insett att det är en speciell o fin egenskap hon har, min älskade skrutta! <3 <3 <3


Båda mina kameror är trasiga, så ni får hålla till godo med en gammal bild på världens bästa Freja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0